skicka kramar

Jag och barnen var på sjukhuset idag för att hälsa på Mikael.

Alfons konstaterade innan vi for dit att vi skulle köpa ett mjukdjur, för det var så tryggt att ha när jag hade ont och var på sjukhuset mamma...

När vi stannade för att köpa ett hittade dom en kanin som förutom färgen var lika som deras egna.
Ina kom på att om vi köpte en sån så kunde dom skicka kramar till Mikael genom kaninerna dom har hemma...

Så vi köpte den grå kaninen och nu skickas här kramar för fullt!







Kommentarer
Postat av: sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Vad fint! <3



Sv: Tack! Jo, vika har jag ingenting emot det är just all denna osäkerhet som är det läskiga.. Men jag är ju inte ensam på jorden om det direkt. Och det finns ju alltid folk som har det värre så egentligen ska man väl inte klaga.. :)



Kram söta du <3

2011-10-31 @ 20:39:04
URL: http://www-vi3motvarlden.se
Postat av: Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Precis som jag skriver att jag nu försöker göra ja?

Hihi



Nope absolut inte lätt, men jag måste testa, för som det är annars är knappt levnadsbart.

KRam

2011-11-01 @ 14:59:05
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0