bloggkryssning

Tog ju faktiskt tag i det där med att prioritera mig själv och följde därför med på mammabloggkryssningen som loppi.se fixat tillsammans med tallink silja line. Det gjorde jag helt rätt i för jag hade ett fantastiskt dygn tillsammans med ett gäng andra mammor!

Min resa började redan på onsdagem då jag packade in alla tre barnen och div annat i bilen och for ner till snälla mamma och pappa. Dom tog snällt hand om de tre busarna så jag kunde lyxa och C kunde snickra i köket och annat här hemma, Tack mamma och pappa!

På tordagsem satt jag mig i bilen och for vidare alldeles själv, bara det är rätt lyxigt...
Värtahamnen i Sthlm var slutmål och det kändes inte allt för svårt då vi varit där både en och annan gång, dock brukar jag ju sällan köra utan istället sitta bredvid och vara trevligt sällskap (läs sova...)
men trots detta kände jag mig rätt lugn på att jag skulle hitta dit "bakvägen", Statoil var det jag hängde upp det hela på och jag är övertygad om att jag skulle lyckats om jag fortsatt lita på min magkänsla istället för att lyssna på den dumma gpsen...
Gpsen lurade in mig på den "riktiga vägen" och som om det inte var nog med det så var det typ rusningstrafik och vägarbeten också...
jag kan säga att jag blev sen...
men också att jag lärde mig bilens dragläge ;)

Framme vid terminalen lyckades jag hitta de andra och ganska direkt fick vi gå ombord...
jag hann varva ner lite och sedan hade resan ett fullspäckat schema...
kul hade vi och nya vänner hittade jag...
mer om det senare!


Kommentarer
Postat av: Catarina

Låter som en jättetrevlig helg!

2011-06-21 @ 19:38:45
URL: http://vardagsdagboken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0