tävlar lite...

hittade en skoj tävling som jag gärna är med i, tänk va lyxigt att få en ny symaskin!!!
kika in hos symaskineriet och tävla du med!

en annan lyxig tävling hittade jag hos agnes, hon har sin 100e bloggtävling och firar med att lotta ut detta...

Jag tävlar om en goodiebag hos Agnes för att fira hennes 100:e tävling!

Sponsorer och vinster:
Canvastavlan – Presentkort på 600:- att köpa canvastavlor för
Carolines Smyckeskrin – Presentkort på 200:-
Cb kids – Presentkort på 200:-
Disktrasa.com – Två valfria disktrasor
GobliGobli – Snuttefilt
Hippa Hem – Moln-förkläde och svamplampa
Kotteshoppen – PC-spel Lek&Lär
Lilla Hemmahuset – Scarfen “Bruno”
Lily och Brorsan – Snuttefilt ”Label-Label”

Namnnappen – Valfri motivnapp
SmultronbynBabyskramla, racerbil och kullabyrint
Storasyster & Lillebror – Linne “Orange Dog” i valfri storlek
Tidningstorget – Magasinogram på 100:-
Tjusigt – Familjealmanacka 2011
Unik Dekor – Valfri väggtext
Villes Veranda – Kärlekshjärta




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-27 @ 09:02:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0