surris...

jag har en liten surris här hemma, när han är vaken är han sällan tyst :) han är tack och lov en glad liten kille som surrar glatt och försöker sig på att ljuda både det ena och andra. Igår hade han en lång konversation med storasyster som glatt svarade på alla hans ljud :)

Vi lever vattenlösa idag, ännu ett steg mot ett färdig dränerat hus... planerat som det var hann jag med att tappa upp vatten så hela köksbänken står full i tillbringare och annnat bra att ha vatten i, vet ju inte riktigt när jag får tillbaka lyxen med rinnande vatten igen :) Det är iaf avloppet som ska grävas fram och bytas ut eftersom det satt igen ett flertal gånger denna höst, lika bra att fixa det när gården ändå ser ut som ett slagfält :)

Kanske går G och jag ner på babysången idag, måste nog försöka med det, de senaste gångerna har han somnat på vägen ner... då har jag gått vidare och sen hem istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0