på facebook kan man hitta mycket skoj

Det är inte bara gamla vänner man hittar på facebook, man hittar även en rad trevliga och bra företag!
Mitt senaste fynd är CB kids dom har en trevlig internetbutik med barnkläder, kläderna har svensk design, är handsydda och helt enkelt unika!

Lite då och då kör dom auktioner på deras facebooksida och titta vad jag lyckades vinna förra veckan! Gå in och gilla dom så missar ni inte något av hennes erbjudanden, ganska ofta har hon fb-vän rabatter!



160kr endast och då har jag räknat med frakten!
Jny design på alla tre plaggen, jag vet en fröken som kommer bli väldigt fin, frågan är bara om jag ska lägga undan det till julklapp, kan jag hålla mig så länge?!

Tack Carola på CBkids!

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Härligt, fina!

2010-10-21 @ 15:18:31
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Christin

Fyndigt! Facebook är bra till riktigt mycket :)



Sv, absolut, mornarna är nog värsta tiden här eftersom jag är allt annat än morgon människa hehe :)

2010-10-22 @ 00:18:59
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0