2 dagar kvar

om man räknar med idag så är det 2 dagar kvar av muppsans nokautmaning. Det har varit ett bra sätt för mig att få igång motivtion, jag behöver ju lite press för att komma igång. Nu har jag ju bara bytt ut 1-2 mål om dagen och varierat vilka men det har gett resultat!

Jag har ju kommit in i lite bättre vanor och vissa byxor sitter redan lösare, har inte kollat kg än, det tror jag jag spar till senare så det får vara många - ;)

Jag har iaf bestämt mig för att fortsätta ett tag till och nu när det vankas hemmaveckor kanske jag tom kan byta ut lite fler måltider. Nya mål blir att lägga mer fokus och tid på träning!

Har ni kollat in nokas facebooksida än? där har dom titt som tätt roliga tävlingar, när jag och barnen var borta hade det kommit tre shakepåsar, en nudelportion och ett måttband till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0