...

tur att jag gick och la mig tidigt igår, däckade delvis av värken den elake tandläkaren tillfogat mig men hade även alla tidiga mornar i minnet... givetvis blev detta inget undantag eller snarare blev det ännu tidigare... halv 6...
men men nu är jag igång, har lämnat de stora på dagis och lillkillen sover i vagnen.

Lagom när jag kom hem kom bussgods och levererade 4 stora kartonger från loppi.se Dessa står nu i min röriga hall och det blev ännutydligare att jag måste ta tag i den...
Som loppiambassadör kommer jag nu ha möjligheten att låta härnösand med omnejd få en dagispåse! Det är alltså fullt av prylar från bla bambino och semper i kartongerna. Jag ska vänta in lite lokala företag som vill vara med i påsen och sen ska jag se till att dela ut dom. Vill du ha en? Bor du i min närhet kan du få en av mig mot och annars kan du kika in här och få en hemskickad mot porto!

Solen skiner ute och när man tittar genom fönstret ser det magiskt ut, tänkte att jag skulle gå en långpromenad men ångrade mig när jag gled ner för trappen och märkte att det var osynlig isgata i stort sett överallt...
så nu blir det innepyssel istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0