noka

snart har två veckor gått sen jag hängde på muppsan och ett gäng bloggare i en noka tävling!

Noka är godare än jag från början trodde och därför går det bra, nu har jag ju iofs bara bytt ett mål om dagen men så småningom kommer detta ökas, för även om muppsans tävling tar slut så fortsätter jag ett tag till :)
Det jag gillar med noka är att det är smidigt, lättfixat, mättande och gott (om man håller sig undan från blåbär ;) )

och mina mål, hur har det gått med dom...
jag har fått bättre ordning på mina måltider
jag har fått igång motivationen - det funkar ju och är lätt!
jag har inte ökat promenadtiden så mycket än
och vikten har jag ingen koll på, får kolla imorgon :)


har du inte kollat in nokas facebook sida så gör det, där kan man få ett gratisprov, alltid trevligt att veta om det är något man gillar innan man köper upp sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0