snart sommarlov

en termin går läskigt fort...
snart är det dax för lediga dagar tillsammans hela familjen
har bara 2 arbetsdagar kvar 
sen startar jag sommarlovet med att göra något jag väldigt sällan gör
jag åker iväg helt själv!

åker och lämnar barnen hos snälla mormor och morfar 
lämnar sambon hemma så han kan få grejja i lugn och ro med kök och annat
och far iväg på kryssning med en massa andra mammor!
ett dygn med god mat och utan att någon konstant drar mig i benet eller ropar på mig ;)

sen när jag kommer hem igen är jag redo för slutklämmen på köksrenoveringen och att fixa till gården 
och så småningom söka nytt jobb till hösten som kommer bjuda på nya äventyr! 


Kommentarer
Postat av: sophie

Hej tjejen! Vi ses på torsdag då??! Det ska bli så kul! :D Kramis

2011-06-14 @ 10:45:19
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0