kanske dax att uppdatera?!

händer massor här och det är knappt så jag hinner med... dagarna springer fram och rätt vad det är inser man att det är helg igen bara för att inse att det är måndag. Det kanske kan liknas med hur man kollar igenom barnens garderober och inser att dom har kläder så det räcker och blir över och två veckor senare ser de ut som Papphammar i allt dom tar på sig ;)

Nåväl, här hemma har vi nu skiftat, jag jobbar och C är hemma med barnen. Det kanske ni listade ut på min förra bild ;) Jag valde tillslut att ta jobbet som lärare i träningsskolan och jag är väldigt glad att jag tog det beslutet! Det är fantastiskt roligt att jobba med dessa ungdomar (jag har de äldsta) och jag dagarna går superfort. Jag lär mig massa nytt och sätts på prov utan dess like när jag ska försöka hitta just deras nivå!
Jag stormtrivs!


Hemma pyser dom på, det tar ju trots allt sin lilla tid att komma in i heltidspappa... så det har funnits dagar då jag kommit hem och diskbänken sett ut som bilden innan, men det har också varit dagar då jag kommit hem och haft maten ståendes på bordet och familjen sittandes och väntar på mig!
Dom hittar sina rutiner och jag släpper och lär mig att allt inte behöver göras precis som jag vill :)

Ikväll har jag och småtrollen haft hemmabiomys med Toy Story och popcorn, nu sover alla barn sött, C är ute med kompisar och jag funderar på om även jag ska gå och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0