Välkommen!

Säger grattis till Nathalie och Daniel som fått en liten pojk!

Tänk vad lustigt det är att lilltjejen som jag vaktade många gånger helt plötsligt befinner sig i nästan samma livsfas som jag, småbarnslivet :)

och tänk va gammal min storebror är, för visst är man väl jättegammal när man är morfar? ;)

Tänkte passa på att vinna en till present till lillkillen så jag tävlar lite här




 

”Jag tävlar inne hos EN POJKMAMMAS VARDAG om ett valfritt påslakanset till spjälsäng från DARLINGEXPRESS. Var gärna med och tävla du också!
Tävlingen avslutas den 27 februari klockan 21.00″


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Skulle vara en perfekt present :)

"Godnatt älskling" fanns tyvärr inte när hon beställde in varorna. Annars är det en av mina favoriter också!

Kram & Lycka till

2011-02-14 @ 07:00:17
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0