det här med renovering...

börjar sakta men säkert inse att jag tycker om det som är gammalt, visst jag gillar det nya också men vägen dit är en helt annan sak...

Just nu är ett blivande projekt köket... och ja vi ska slita ut hela köket och fixa nytt eftersom det inte funkar med den nuvarande köksplaneringen med en halvvägg mitt i och typ ingen arbetsyta...
Jag längtar tills köket är klart men redan nu är jag trött på renoveringen och då har vi inte kommit längre än till att vi (läs C) ritar i blå kubens köksplaneringsverktyg...

Han har en fantastisk förmåga att se redan innan hur det blir eller skulle kunna bli, jag har otroligt svårt att få den bilden, vilket resulterar i att han ritar upp alla mina och sina egna idéer så att jag ska kunna se och att jag trots det tröttnar väldigt snabbt... I lördags gick vi och tittade på kök och lösningar typ halva dagen, i måndags var vi tillbaka där igen för att kunna få hjälp av personalen (det var helt omöjligt på lördagen då det var folk överallt)

Jag vet vilka luckor jag vill ha
Jag vet vilka funktioner jag vill ha
Jag vet vilka bekvämligheter jag vill ha

Kan ingen bara trolla fram det tills imorgon?!!


Kommentarer
Postat av: sophie

Kul att du vill vara med Mathilda! :D Jag försöker få igång mina läsare lite till att kommentera, men dom är så svåra haha! Ska försöka knåpa ihop en tävling inom kort :)

2011-02-23 @ 21:30:32
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

kul att du är med, lycka till ^^

2011-02-24 @ 20:22:36
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0