dags att börja blogga?!

har ju länge funderat på det... om jag ska börja eller inte... men nu är jag här... och jag lovar jag ska ge det ett ärligt försök :)

så har jag nu börjat så vad passar bättre än att börja med Jennys måndagslista, även om måndagen snart är slut, Jenny utmanar alla att se de positiva sakerna som finns runt omkring... varje måndag skriver hon en måndagslista.

så idag måndag är jag glad för att...

jag har haft en underbart bra dag tillsammans med mina tre små troll...
vi har firat Gustavs halva födelsedag...
dräneringen går sakta men säkert framåt...
vi åker snart på minisemester till stockholm...
jag ska få träffa en massa nya bekantskaper i stockholm...
jag ska inte bara få gå på underBARA BARN jag får jobba lite i loppis monter också...
jag fick en massa skojig post idag...
jag ska på ett spännande jobbmöte imorgon...


Oj skulle nog faktiskt kunna fylla listan med en massa till just idag men det får räcka som start. Nu ska jag leta mig igenom hur det fungerar här!

Kommentarer
Postat av: jenny ♥

Hej! Vilken ära - så glad jag blir! Tack för att månadagslistan fick bli ditt första inlägg :)



Jag ska titta på mässan också så ska försöka leta upp dig om du jobbar där då :)



Kram Jenny

2010-09-27 @ 21:59:37
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: Qicki

2010-09-28 @ 06:08:22
URL: http://qickan
Postat av: Qicki

Hej.

Får säga som Jenny välkommen till blogg världen.

Kram

2010-09-28 @ 06:10:23
URL: http://qickan.bloggagratis.se
Postat av: mathilda

tack så mycket :)

Jenny, jag kommer finnas på plats i loppis monter både lördag och söndag men vet inte riktigt vilka tider än, vore skoj om du kom förbi och sa hej :)

kram på er!

2010-09-28 @ 07:16:07
Postat av: Linda

Men hallå!? Hur hemlig är inte du? Gick rätt raskt för mig att nosa upp dig ändå!



Ska bli jättekul detta, men du måste spara lite tid till min inbox också ;)



Hade jag haft en måndagslista skulle vår "date" vara med på den också :) Ska bli riktigt kul att ses!



KRAM!

2010-09-28 @ 20:53:41
Postat av: mathilda

lite hemlig är jag ju, men du hittade ju hit ändå Linda så det gör nog fler med :)

2010-09-28 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0