väntar...

idag väntar jag på att en firma ska komma och lämna ett paket till mig! Fick en lapp om det i fredags och dom skulle komma idag om jag höll mig hemma... såklart jag håller mig hemma då! Jag har faktiskt ingen aning om vad det är i paketet så det är lite extra spännande :)

Helgen här har varit lugn, inte mycket som hänt förutom att C fixat och donat en del ute, det går sakta men säkert framåt och snart så börjar han med dom sakerna som går fort, underbart!

måndagslistan blir kort och gott att jag är glad för min familj och min vardag! det kanske inte är så kort egentligen för det rymmer ganska mycket, men jag trivs väldigt bra med allt vi har just nu!

Ha en härlig måndag, jag ska dricka kaffe nu!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Det låter som en helt underbar lista om än lite kort ;)

2010-10-25 @ 18:45:01
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0