söndagmorgon

helt otroligt hur skönt man kan sova fast man är 4 st i en dubbelsäng, vi fick sällskap av båda grabbarna i natt och visst blir det trångt men trots det har jag sovit riktigt bra.

Nu, lagom när klockan börjar närma sig 10 har alla ätit frukost och jag lilleman är på g att sova. Då ska jag se till att leta fram mitt gamla ritblock och skissa lite... vad?! två saker men det får bli lite hemligt ett tag... spännande är det ialla fall :)

Sen måste jag se till att röja lite här hemma också och packa ur lite väskor, tvätta och lägga rätt allt igen... tråkiga måsten när man varit borta länge, tur vi haft en underbar vecka så man tycker det är värt det!

Barnens faster kommer en sväng idag, var ett tag sen vi sågs så det blir skoj. Barnen leker som vildingar tillsammans och det är alltid bra att fylla ut syskonen med nån mer :)

Ha en bra söndag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0