samlar upplevelser

igår var vi på väg till lekparken igen, då ringde morbror Jonte och tog barnen med sig i lastbilen istället, tack, jag slapp frysa!

Senare på em for vi till morfar och mormors hus och på vägen dit for vi för att tända ljus på min mormor, morfars och morbrors grav. Barnen har frågat mycket runt gravar och död de senaste veckorna så jag tyckte det var ett bra tillfälle att visa gravar till någon som dom kunde relatera till. Ljusen var dock lite luriga och blåste ut några ggr så dom får nog tändas om av nästa som är där...

Det närmar sig slutet på muppsans nokatävling och när jag är hemma igen ska jag skriva ner lite mer om hur det gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0