rotspricka

Så har jag varit hos tandläkaren igen, det känns som om mina år av tandläkarskräck och vägran att gå dit ger igen nu...

Den här gången var det kontroll och tandstensborttagning slutade på "bara" 900! antingen har jag sveriges dyraste tandläkare eller så blev det nåt fel, hon sa nämligen att fk hade gått in med en del då! jag får komma ihåg att kolla och ifrågasätta det på onsdag när jag ska dit igen, det blir nämligen två besök till, på onsdag ska jag fixa ett litet kariesangrepp i en gammal fyllning och sen ska jag få en ny tid för att dra ut en tand. En tand som dom gjorde en rotfyllning på 2008 och nu har det blivit en rotspricka i den och tanden går inte att rädda... finns det garanti på tandläkarjobb?

G var med pappa på jobbet när jag var hos tandläkaren och det hade funkat bra, dom hade fikarast större delen av tiden :) Nu sover lillen skönt, antar att det var jobbigt med alla nya intryck :)

Jag ska ta tag i lite tvätt och sortering, sen ska jag se till att lägga in lite annonser på loppi.se 
Förresten i paketet igår var det en sån här, den är ännu mer underbar i verkligheten och kommer bli välanvänd här hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0