nytt försök...

satt här och skrev ett långt inlägg om allt från fyndad barnmat till väl ventilerade balkongdörrar, då bestämde sig datorn för att spela mig ett spratt och allt försvann...

så jag gör ett nytt försök till ett inlägg idag...
när jag skrev nyss sov Gustav snällt men nu sitter han i mitt knä och det gör nog inlägget lite kortare, han vill så gärna vara med :)

Här skiner solen idag och imorse var det -5 grader när vi klev utanför dörren. Alfons hade tjatat om att få ha sin overall men som den elaka mamman jag är fick han nöja sig med fleecefodrade kläder. Många barn på dagis har redan overall och jag kan inte förstå varför? Hur tänker man när man tar på overallen för några minusgrader och utan snö?
Overallen kommer slitas ut/gå sönder innan snön kommer och vad tar man på barnen när det är -25??

ja, ja, tur man tänker olika :)

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Vill du kanske få fler läsare? På ett enkelt och roligt sätt? Var då gärna med i DAGENS BLOGG hos mig:)

Många goa kramar!

2010-10-21 @ 11:12:28
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-21 @ 11:17:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0