morgonpigg...

är inte jag men Gustav... och när det sover 2 till i stora sängen är det bara att snällt gå upp innan han hinner med att väcka dom... Nu väntar jag på kaffe och hoppas att det kan hjälpa mig vakna och jag vet att klockan redan är alv åtta och att jag trots allt har en snäll bebbe som sover till sju och att tycker det är morgon redan runt fem, men jag vill gärna sova...
nu kom nästa lillkille ner, Ina lär vi ju inte få ner på minst en timme om vi inte väcker henne!

Kl 10 ska jag iväg och kika på tapeter till matsalen på dagis och sen blir det hemmafix! Hade gärna varit i sthlm och gått på loppi.se 1 års kalas, hoppas dom får skoj!

vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med morgonpigga barn. Vi har också en liten vilde som verkligen studsar ur sängen på morgnarna. Eller mitt i natten tycker jag då men inte han...

2010-10-25 @ 19:19:01
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0