måndaslistan

idag är jag hemma igen och kan länka måndagslistan till dess grundare, Jennyn. En underbar idé om att se saker från den ljusa sidan och fokusera på allt vi har!

idag måndag är jag glad för...
...vi hade en underbart rolig helg med loppiunderbara barn 
... jag och barnen hade en fantastisk vecka med morfar och mormor, kusiner och morbröder och mostrar
... att det gick bra att köra hela vägen hem alldeles själv, grabbarna sov nonstop!
... min C och det han gjorde i helgen
... hösten, jag älskar hösten tom när vi har ett dräneringsdike utanför!
... av en slump har jag lite spännande projekt på gång, håller tummarna för att det blir nåt på riktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0