skulle behöva en stor kopp kaffe

men har inget vatten...
japp ni läste rätt... och den här gången var det inte planerat så det innebär att jag har inget vatten... och får heller inget kaffe!!!
väntar på att C´s lösning med att tina upp vattnet ska funka, för det frös nämligen inatt eftersom det var otäckt kallt och vi glömde att låta nån kran stå lite öppen...
Kan säga att jag inte uppskattar vallgraven och dess biverkningar just nu. Senaste dagarna har jobbet gått i raketfart och jag började se ljuset :) men nu är jag bara less, kan i och för sig bero på koffeinbrist ;)

Sen har jag alla kidsen hemma idag också, även detta gick emot min dagsplan. Men vad gör man när lillstumpan blir helt gråtfärdig av att bara klä på sig, då är hon rätt trött och slut och det är svårt att skylla det på en 5årskris...

Så summa sumarum har vi en lugn dag här hemma, en väldigt lugn dag utan kaffe och annat man kan fixa med vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0