onsdag

sitter här med sötG i knä, han är tokpigg, jag är ofattbart trött...

igår var vi på dagis och jobbade lite, där var det spännande, G sov knappt nåt och jag hade hoppats på en lång morgon, allra helst då de stora blir hemma idag och vi inte behöver stressa iväg... men icke, runt fem kom A och kröp ner, han somnade iofs om men strax innan sex var G klarvaken och det var väl bara att gå upp då...

Dagen idag blir hemmapyssel och plock, har typ hur mycket tvätt som helst som jag ligger efter med sen vi bytte avlopp och vattenledningar, högen växer läskigt snabbt när man inte kör typ en maskin om dagen, undrar hur det blir när barnen blir större och så även deras kläder, hur många maskiner tvätt kommer man upp i då varje vecka tro?!?

Ska till tandläkaren också. Inte roligt alls men ett måste, måste få hjälp med tanden som det är en spricka i för det börjar leta sig upp i tandköttet så gör jag inget nu har jag väl snart inflammation i halva käken.

Gjorde förresten en ny variant av äppelkaka igår, med marängtäcke. Den blev riktigt smaskig!


nu är det kaffedax!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh - lycka till hos tandläkaren... näe det är inte kul någonstans... men nödvändigt ibland!



Men å vilken söt bild på storasyster och lillebror... ;-) Hur gulligt som helst!



Ha en bra dag och ett recept på äppelkakan skulle inte vara fel!



Kram

2010-11-03 @ 07:35:18
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0