noka

japp, då var noka utmaningen igång igen hos muppsan och jag tänkte som jag skrev igår se till att hänga på även denna gång. Alltid bra att vara några stycken som sporrar varandra och jag har dessutom en klänning som jag tänkte försöka komma i till en väns bröllop som är nu i mitten av dec. Så 2 veckor med muppsans gäng och NOKA passar utmärkt nu!

Att dom denna gång har ett ännu grymmare pris gör det ju bara ännu mer kul för tänk så bra om man hade turen att fylla på julklappskassan med 1500kr!!!

Idag har jag bytt ut frukost och ett mellanmål idag och kommer försöka byta ut minst 2 mål/dag. Till det blir det lite hemmaträning, hade tänkt att jag skulle lära mig Zumba...

Kommentarer
Postat av: Catarina

Zumba verkar vara inne just nu! Jag vet knappt vad det är, men det verkar kul... Spännande att ha en medial granne, det vill jag också ha!

2010-11-21 @ 21:26:45
URL: http://vardagsdagboken.blogspot.com
Postat av: Catarina

Zumba verkar vara inne just nu! Jag vet knappt vad det är, men det verkar kul... Spännande att ha en medial granne, det vill jag också ha!

2010-11-21 @ 21:27:44
URL: http://vardagsdagboken.blogspot.com
Postat av: Malin E

Jag har tänkt köpa hem en pilates/gymboll, verkar vara enkel hemmaträning. De har boll + video på Stadium (Casall) för 299 kr. Ett tips!



Kämpa på!

KRAM

2010-11-22 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0