jobb...

dagarna går så ruggigt fort... gick till ica nu ikväll och såg massor av stjärnor och adventsljusstakar i fönstren, insåg då att nästa helg är det advent och sen är det snart jul och efter jul ska ju jag börja jobba!!!
Om jag hittar något jobb men det är jag rätt övertygad om att jag gör och skulle jag inte få en tjänst lär det finnas gott om vikariat, ingen dröm kanske med det ger pengar iaf...

Med lite tur eller kanske otur, beror lite på hur man ser det börjar jag jobba innan jul... är fallet så har jag lyckats med mina krav på en fast tjänst och det vore för bra för att kunna tacka nej till... då får jag komma ihåg att lärarjobbet är fullt av lov som jag får vara hemma och mysa på och att vårterminen går fort...


Imorgon drar muppsan igång en ny utmaning med noka och jag tänkte hänga på även denna gång, har lite korta mål som kunde va bra att få sällskap och draghjälp till ;) berättar mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Oj, ska du redan börja jobba snart? Vad fort tiden går märker jag åter igen! Självklart ska jag ha dig i åtanke när jag bokar medialt homeparty, bara kul att det finns fler som är intresserad! Ha det gott! // Catarina

2010-11-21 @ 19:55:53
URL: http://vardagsdagboken.blogspot.com
Postat av: Petra

Håller tummarna för en fast tjänst ;-) yeeeeeey!!!!

Låter ju strålande ;-)



Åh - tack - japp vi hade ett mysigt kalas och visst är "nya" bordet fint ;-) jag hade ett slagbord i köket innan men inte alls så charmigt så jag är nööööööjd...



Kram

2010-11-22 @ 08:33:24
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: Jessica

Hejsan! hittade dig hos muppsan! Är du också lärare? Mammaledig du med? Jag blev färdig 2006, hannn med några vikariat och lite arbetslöshet. Började plugga igen ht 2009 och är färdig nu i juni. Läser lite kurser nu när det ändå är så svårt att få jobb! Lycka till med noka nu! Kramis

2010-11-28 @ 18:27:09
URL: http://blogg.mama.nu/jessica3barnsmamma/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0