jag hör hur hon sjunger

Ina har vaknat, ovanligt tidigt och på ovanligt bra humör. Jag hör nämligen hur hon sjunger i sitt rum som är precis ovanför där jag sitter <3
Gustav är vaken sen länge och Alfons lär sova ett tag då han varit väldigt vaken inatt, runt halv fyra frågade han om han inte kunde få titta på bompa istället...
Men jag ska inte klaga då gårdagen bjöd på ett "plötsligt händer det"... Gustav och jag gick ner en sväng runt sex men han blev snabbt trött igen och när ingen av de andra var nere runt sju så gick vi upp och la oss, sen sov hela familjen till nio!!! Kan ju iofs ha att göra med att Alfons varit febrig dagen innan...

Resten av dagen höll vi oss lugna här hemma, jag såg till att fylla frysen med bullar och slås, som alltid när jag bakar bullar, av frågan, varför blir de alltid som jättebullar?! det spelar liksom ingen roll att jag tänker att nu ska jag göra många små bullar som man kan ta fram till fika med något mer, nej då, bullarna blir ändå gigantiska och man orkar en... och dom tar slut snabbt...

idag ska jag ragga ihop och hämta lite grejjor till dagispåsen, känns som den blir ännu bättre med lite extra fyllning i :) annars blir det det vanliga plocket...

Kommentarer
Postat av: Catarina

Härligt med sjungande glada barn!!! Och vad snällt att erbjuda utlåning av borren... Kattis skulle kolla om dom hade en tills i morgon, om inte så kanske jag hör av mig, det var verkligen snällt!!!! // C

2010-11-08 @ 16:10:48
URL: http://vardagsdagboken.blogspot.com
Postat av: Madde

Härligt det måste va att höra sången:)

2010-11-08 @ 21:01:55
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Roligt att du är med och tävlar.



Kram Sanna

2010-11-08 @ 22:46:16
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0