frukost på kvällen

är som en helt vanlig morgon här hemma... Alfons, jag och Gustav är vakna och har nyss intagit frukost, varm choklad och smörgåsar blev det idag och massa tända ljus på bordet. Alfons tittade ut och sa sen... va mysigt mamma, men lite tokigt är det nog att vi äter frukost på kvällen :)

dagens planer är idag att se till att fortsätta rensningen och städningen, började igår med att städa men det syns inte än eftersom jag gick loss på min garderob och andra gömmor... idag fortsätter vi och kanske, kanske kommmer det synas ;)
ska se till att baka nåt också ifall det kommer någon och vill säga grattis imorgon, inte direkt så jag bjudit in nån men dom som vill är välkomna :)
Ja och så ska vi hinna ner en sväng på stan också för det orkade vi inte igår... storhandlingen som skedde med promenad tog på krafterna... hade det inte varit för barnvagn och de andra två hade jag nästan kunnat vara student igen, då handlade vi alltid med toktunga ryggsäckar...

Technicus har final på lego league idag, det ska vi nog gå förbi och titta på!


Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Det låter bra, man behöver ju inte överösa barnen med julklappar. Men blandar man med saker barnen önskar sig och vill ha tillsammans med saker som behövs ändå så blir det ju lite fler.



Kram Sanna

2010-11-13 @ 14:52:13
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0