fredag

Oj, vad fort veckorna går, det är redan fredag!!!
jag måste lära mig att stanna upp och njuta lite mer!

Igår var det heldag på stormhatten igen, håller på att jobba igen lite minusdagar vi hade, egentligen var det bara 1 jobbdag den här månaden men jag tror att jag och Gustav kommer komma upp i 3,5  känns skönt att inte ligga på minus när det är dax för mig att börja jobba, för jag tror att det blir besvärligare och besvärligare att jobba med G...

Jag tror det är otäckt kallt ute och jag lider av beslutsångest... ska jag väcka upp de små och lämna dom till dagis eller ska dom få hänga med mig idag? Tur att jag har en liten stund till på mig att  bestämma mig :) Jag har iofs en full dag... och då menar jag full... jag måste handla, det har vi nog behövt i en vecka nu men jag har liksom trollat ihop mat ;) nu har vi ingen pasta, inget ris... potatis fick vi ju iofs i rekolådan igår så jag kanske skulle fixa en dag till... eller nej, vi har snart ingen mjölk heller och ingen yoghurt, knappt flingor och faktiskt inget bröd... det är nog bara att se till att ta mig till affären :)
Då kom nästa fråga, ska jag snöa av bilen och starta upp den? nej, det får nog bli ryggsäck och promenad, det kändes mindre jobbigt än att ta sig in i igloon ;)

Sen ska jag hinna ner till etage och hämta lite erbjudanden att stoppa i dagispåsen som snart ska delas ut lite här och där här uppe... och sen hade jag tänkt att jag skulle hinna tvätta lite och påbörja storstädning...
min städning blir alltid så ytlig, hinner liksom inte mycket mer än att plocka ihop det värsta och dammsuga lite, nu är det dax att gå lite mer på grunden... ja sen skulle jag ju behöva baka lite... har ju både födelsedag och me&I party nu de närmsta dagarna... hmmm... tror jag skulle behöva klona mig just idag...



Kommentarer
Postat av: Lindet

Vad skoj! GRATTIS TILL OSS!

Ska bli roligt att få testa :)

kram

2010-11-12 @ 09:32:21
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0