fast...

sitter här med en sovande G i knä, han är en liten knäsovare just för tillfället... så fort man försöker lägga ner honom vaknar han, tur att man vet att det är lite olika i olika perioder :)
Egentligen borde jag ta bort disk och annat efter maten, jag riktigt hör hur det ropar på mig, men det får helt enkelt stå ett tag till... Köttfärslimpa stod på middagsmenyn idag och jag är riktigt nöjd över hur jag fick till den mindre nöjd blev jag dock i morse över nokan som blev alldeles för skummig, jag klarar inte av skummet... och idag skakade jag den på tok för länge... silade bort det mesta  men allt är ju omöjligt, får komma ihåg att inte skaka så mycket imorgon...

å förresten så tycker jag det räcker med snö nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0