...

Måndag igen... veckorna rullar på så otäckt fort... nästan för fort kan jag tycka...

Idag insåg jag det och tog tillfället i akt att bara fånga dagen, eller iaf delar av den. När jag lämnat Ina och Alfons på kyrkis gick jag ner på stan och mötte upp Lina för att leka lattemamma ;) barnen stod utanför och sov sött i sina vagnar och vi diskuterade familj, barn och annat viktigt i säkert en timme innan G vaknade, fantastiskt skönt att inte stressa hem för att röja lite medans han sov!

Nåväl rutiga duken hjälpte ju till i att jag fuskade lite i NOKA utmaningen men det är nog bara att inse att jag inte fixar att köra stenhårt från start. Det var ju iaf NOKA till frukost och några extra steg har jag också hunnit med så lite fika är nog inte hela världen. 1-2 måltider om dan är ju målet  och det är uppfyllt och jag vet att jag sakta men säkert får mer och mer ordning :)
Vill du ha mer NOKA inspiration kan du kika in hos muppsan som idag har listat hela gänget som är med i utmaningen...
jag tar bättre tag imorgon!

Imorgon ska jag också passa på att njuta. G ska till bhv och då passar vi på att gå på öppna förskolans babycafe samtidigt. Tänkte dock förena nytta med nöje och dela ut lite fler dagispåsar

visst har jag haft söt packhjälp idag!

kunde dock bara packa 10 åt gången eftersom jag blev tvungen att dubbelkolla så det inte var dubbelt i nån kasse och fattades i en annan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0