det är nog lika bra jag vänjer mig

Japp, det är nog lika bra jag vänjer mig vid tidiga mornar igen och ser till att gå och lägga mig efter det... känns inte som en höjdaridé att fortsätta skrutta runt på kvällarna för att plötsligt inse att det snart är midnatt, gå och sova och sen upp igen runt sexsnåret, blir lite för lite sömn.
Men jag ska inte klaga för det är ju en liten solstråle som väcker mig.

Sötaste bilden från igår


Det var en mycket stolt storasyster som fick sin lillebror att somna om under tiden jag stoppade om A, sen satt hon och njöt under tiden jag hämtade kaffe och drack det i lugn och ro. Efter ett tag blev det dock tungt och hon bad motvilligt mig att ta honom igen... Konstaterade sen att "mamma, han är som mysigast och bäst när han sover!"
Tänk att man kan inse det redan vid 5års ålder, för visst är dom väl sötast när dom sover ;)


Idag kör jag halvdags jobb på förskolan, vi har barnen på föräldrakooperativ och det är rätt så mysigt att lite då och då vara där och jobba. Med lite tur idag står jag skriven på smågruppsutflykt, vilket innebär att jag tar mina två barn + en kompis till dom och går iväg och gör vad jag vill! Kan vara allt från att gå hem hit så dom får leka hemma till att gå på Technicus eller nåt annat skoj ställe :)
Så smågruppsutflykt hoppas vi på idag :)


Kommentarer
Postat av: sophie

har jag?? :D haha!

2010-11-02 @ 09:44:59
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: sophie

haha, ne man kan inte styra över dom små liven när det gäller såna saker :) Hoppas du får den såld nu då :))

2010-11-02 @ 09:48:28
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0