återigen en tidig morgon

Smågrabbarna vaknade idag strax innan sex, idag gjorde jag dock inte om mitt misstag med soffan utan vi gick helt enkelt ner, kändes som om det kunde vara bra att låta Ina sova lite längre och inte väckas av TV eller småbrorsorna.

Så nu är det full fart här, Gustav rullar och snurrar, blandar ta-sig-fram försöken med att ligga på mage och försöka krypa med att sitta och försöka åka på rumpan. Ska bli skoj att se vad det blir tillslut. De båda andra var rumpåkare men med olika ben under, I slet byxorna på höger ben och A på vänster ;)
Han klarade dock av sitt fall igår bra. Barn är mjuka som tur är och klarar mer än man tror, Gustav var precis som vanligt mest hela dagen, det mest häpnadsväckande var nog att han somnade om själv i sin säng ;)

Igår kom det några söta spöken och häxor och knackade bus eller godis och jag funderade lite vilken dag man egentligen ska gå om man går, nån som vet?


här är vår variant på halloweenlykta, när vi skulle köpa pumpa häromdagen fanns det bara tokstora kvar och jag orkade vare sig släpa hem en eller karva ur den så jag körde minivariant med små oranga paprikor. Barnen blev nöjda och det var väl det som var huvudsaken :)

Nu ska jag försöka göra nåt vettigt av den här dagen också... har en lång rad på min lilla lista som jag då och då skriver för att inte glömma bort... eller kanske mest för att det är så otroligt skönt att få stryka bort saker när dom är gjord!

Kommentarer
Postat av: sophie

Ja, jag tycker det var otroligt oproffisionellt att säga sådär =// Han mår mkt bättre idag iaf, det är skönt :)

2010-11-01 @ 19:17:36
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0