utbildning och föräldramöte

Gustav höll såklart inte min planering, så nu har han 6 månader gammal hunnit med sin första utbildning :)
Känns som om jag har varit på en hel del utnildningar inom NPF området men denna var riktigt bra!
Massa gammalt och nytt i en bra blandning och dessutom gott fika ;)
Den var dock längre än jag trodde så det blev till att rusa till dagis för att hämta de stora.

Sen hem och fixa middag för att sedan springa iväg på föräldramöte. Trots att jag själv är pedagog så anser jag att dessa möten är sååå fruktansvärt tråkiga...
men jag överlevde och jag målade lite på den stora hösttavlan som barnen gjort bakgrund till sen när det äntligen var slut såg jag till att ta mig en promenad.

Väl hemma hittade jag dottern framför Idol, hon håller sig vaken med alla medel för att kunna titta på Idol och hon har redan stenkoll på vilka dom är som sjunger, hon kunde både för- och efternamn på vissa! Dock orkade hon inte hålla ut hela programmet utan somnade skönt mot min arm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0