utslagen i mammas knä...

har en liten kille som helst sover i mammas knä så jag passar på att blogga lite och skicka iväg lite mail och sånt som behövs.



Har egentligen massor att göra idag, allt från att laga byxor till att packa. Ska försöka mig på att packa för okänt antal dagar, först åker vi ju ner till underBARA BARN hela familjen och efter det skickar vi hem pappa på tåg eller buss så att vi kan stanna i Sala några dagar.
Sen lovade jag A att hämta honom strax innan lunch idag, han gick till dagis endast pga fotografering. Han var trött och lite seg och har sovit allt annat än bra inatt, så när chansen nu finns att kunna vara hemma med mamma är det klart att han får komma hem tidigare!

Känns som om det blir en full dag, tur för mig att jag har en lätt lunchlösning för mig, nämligen NOKA!

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Gulligt!

Vilken fin blogg du har!

2010-10-07 @ 23:33:01
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Simplicity

Mejla mig var du bor, ska jag se om Höganäs Keramiken kommer till din stad. Kram Jannice

2010-10-08 @ 08:58:32
URL: http://blogg.addsimplicity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0