sandpapper

Vaknade av en jollrande Gustav men med en hals som kan liknas vid sandpapper... blä... vill inte bli sjuk nu heller :( men förhoppningsvis ger det med sig på nån dag så jag kan va pigg och glad under mässan!

Idag startar jag igång med NOKA, detta gör jag tillsammans med Muppsan och ett gäng av hennes bloggläsare, i grund och botten är det en tävling som om man har tur kan ge ett SPAbesök men jag kände att det var ett bra tillfälle att "ha sällskap". Vet sedan tidigare att sällskap ger mig mer press :)
Tänker dock inte byta ut all mat utan kör till att börja med på en nyttig frukost, NOKA till lunch och sen lär det ju bli middag med familjen.

Ska försöka ta mig ut på en lång promenad också när jag lämnar I och A på dagis.

Kommentarer
Postat av: Elin *paraflaxen*

Heja heja och Lycka till!!

Visst är det så, ju fler desto roligare! Gött att man kan peppa och motivera varandra ju!!

2010-10-05 @ 22:51:48
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: ingrid

Lycka till! Det är en riktigt bra idé faktiskt, för då får man både stöd och press! Så nu kanske jag kan få tummen ur och sätta igång med träningen samtidigt :P Kram!

2010-10-06 @ 08:31:00
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0