lillskruttan...

följde med mig hem idag, hon var riktigt ledsen och ville inte stanna på dagis eftersom det inte fanns nån att leka med... hoppas det går över tills imorgon.

Idag kör jag på med dag 2 med noka, ska testa en blåbärsshake till lunch. Mina mål har jag delat in i långsiktiga och kortsiktiga och de på kort sikt är

* att komma in i vettiga rutiner igen med frukost, lunch, middag och nåt mellanmål
* att få en kickstart i viktminskningen
* att få igång motivationen
* att öka promenadsträckan/tiden

Detta är de första målen och jag tror, nej vet, att jag kommer vara hjälpt av att anmält mig till Muppsans gäng som tävlar om en SPAvistelse tillsammans med Noka!


Nej, nu ska jag se till att ta tag i disk och tvätt!

Kommentarer
Postat av: ingrid

Ja fast det är ju inte säkert att du tycker illa om den :) Smaken är ju som baken, du kanske tycker den är jättegod! :)

2010-10-06 @ 10:52:46
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Nina

Lycka till - Nu ska vi bränna kalorier ;)



Nina

2010-10-06 @ 13:59:01
Postat av: anna

Vad bra mål du har satt upp! Jag har inte skrivit ut mina i bloggen men har samma som du förutom den första som jag nog redan har uppnått.

Lycka till!

2010-10-06 @ 15:25:42
URL: http://annastipsarblogg.blogg.se/
Postat av: ingrid

haha okej, men då har du testat iallafall nu :)

2010-10-06 @ 16:01:14
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0