efterlängtad helg!

Nu är det äntligen fredag och det är dax för underbara barn helgen! Jihoo :)

Jag och barnen är hemma och fixar det sista nu på fm när pappan i huset jobbar och sen strax efter lunch så far vi.
Ska bli så kul att komma ner och...
* få riktiga ansikten till människor jag bara mailat och pratat med innan
* gå på mässan
* träffa mamma och pappa
* bo på Alfonshotellet och mysa lite
* äta hotellfrukost

Massa saker känns jätteskoj, jag älskar vardagsavbrott som man kan göra med hela familjen!
Men ska jag hinna med allt är det nog bäst jag sätter fart...
Kan nog bli så att bloggen lite lidande under helgen...

Kommentarer
Postat av: Britta bloggar

Mysigt det låter! Ha en fin helg!

2010-10-08 @ 20:49:44
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0